Altidens administrative medarbejdere

I Altiden har vi to kontorer, der ligger i henholdsvis Ballerup og Hjørring. Her holder alle vores dygtige administrationsmedarbejdere til. Se her nogle af de funktioner, som du kan møde i vores administration.

Økonomi

Altidens økonomiafdeling er inddelt i tre afdelinger; bogholderi, controlling og IT. Alle afdelinger har hver deres ansvarsområde ift. at sikre Altidens velfærdsområder.   

Kvalitet

Altidens kvalitetsteam har til opgave at sikre virksomhedens kontinuerlige kvalitetsovervågning. Her sørger de for, at kvalitetsstandarter og lovkrav efterleves, samt at der sker udvikling af kvaliteten i vores samlede forretning.

Kvalitetsteamet iværksætter ligeledes tiltag med baggrund i forbedringsområder og har det overordnede ansvar for vedligeholdelse og implementering af Altidens kvalitetsledelsessystem, samt levering af data til månedlige kvalitetsmålinger.

HR

Altidens HR-team har ansvaret for at understøtte forretningen og sikrer at HR-indsatserne til enhver tid er gearet til at håndtere organisationen på såvel det ledelses-, organisatorisk- og kompetencemæssige niveau.

HR-teamet tager afsæt i forretningens behov og resultatkrav, så det sikres at der er en sammenhæng mellem strategi og de daglige indsatser.

Kommunikation

Altidens kommunikationsafdeling har ansvaret for pressehenvendelser, nyhedsbreve, employer branding, hjemmeside, sociale medier, intern og ekstern markedsføring mv.


Mød medarbejdere i administrationen

Niels Frandsen bæredygtighedskoordinator

Niels er bæredygtighedskoordinator

I hans arbejde driver og udvikler han bæredygtighedstiltag på tværs af Altidens afdelinger.

Vil du arbejde hos os?

I Altiden tilbyder vi børn, unge, voksne og ældre en bred vifte af tilbud over hele Danmark til forskellige målgrupper.
Vi glæder os til at få dig som ny kollega. Alle, der arbejder på vores forskellige lokationer, skal føle sig set og anerkendt som et selvstændigt individ. Hos os er der frihed under ansvar.